• 29-10-2022, 03:43:55
    #1
    Merhabalar,

    Sevdiğim bir abim yapı denetim - tadilat ..vs işleriyle ilgileniyor ve web sitesi açmak istediğini söyledi. Şöyle bir onepage site tasarladım, siteden şuan haberi yok ona sunmadan önce sizlerinde fikrini almak istedim. Tasarım olarak nasıl olmuş ?

  • 29-10-2022, 03:46:22
    #2
    Mükemmel ben beğendim kusur aradim bulamadım. Maşallah
  • 29-10-2022, 03:47:16
    #3
    TSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel ben beğendim kusur aradim bulamadım. Maşallah
    Estağfurullah, çok teşekkür ederim.
  • 29-10-2022, 03:47:54
    #4
    eline sağlık hocam gayet hoş
  • 29-10-2022, 03:52:56
    #5
    Çok güzel olmuş beğendim ama şu yeşil buton daha güzel olabilir sanki
  • 29-10-2022, 03:53:54
    #6
    cryptoperi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş beğendim ama şu yeşil buton daha güzel olabilir sanki
    Size katılıyorum
  • 29-10-2022, 04:06:10
    #7
    Elinize sağlık, çok hoş bir konsept olmuş.
    • onurbesen
    onurbesen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-10-2022, 07:44:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    On numara olmuş!