• 26-10-2022, 02:19:08
    #37
    araba kullanmayı bien birisi neden kurs ücreti ödemek zorunda. mesela ingilterede sürücü kursu zorunlun değil sadece sınava giriyorsun.
  • 26-10-2022, 09:17:21
    #38
    2006'da almıştım bende B sınıfı o zamanlarda 300-400 lira civarı ödemiştim. 16 sene geçmiş vay beeee
  • 26-10-2022, 09:27:35
    #39
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006'da almıştım bende B sınıfı o zamanlarda 300-400 lira civarı ödemiştim. 16 sene geçmiş vay beeee
    yaşlanmışsın abi
  • 26-10-2022, 10:45:16
    #40
    Harcı osu busu dahil 490₺ gelmişti ve o zaman çok demiştik...
  • 26-10-2022, 16:38:56
    #41
    Zamaninda almistim 1.450 TL toplam Allah yardimciniz olsun
  • 26-10-2022, 21:39:00
    #42
    D ehliyeti almıştım toplam kira vs 2500 tl idi 2014 yılında
  • 27-10-2022, 19:23:50
    #43
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar ne araba sürmekle çok işim oldu ne de arabalarla çok ilgilendim, pek fazla ilgimi çekmiyordu(Tesla hariç ki o da şimdilik bir hayal). Ama elimde bulunsun acil bir durum oluyor ya da ne bileyim artık bir eksiklik gibi hissettim B sınıfı ehliyet fiyatına baktım şok oldum.
    Aman hocam araba fiyatlarına hiç bakmayın. Şöyle tam otomatik yağ gibi giden bi arabanız olsa ehliyetle beraber tadından yenmez.

    Belki vardır umarım.