Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugüne kadar ne araba sürmekle çok işim oldu ne de arabalarla çok ilgilendim, pek fazla ilgimi çekmiyordu(Tesla hariç ki o da şimdilik bir hayal). Ama elimde bulunsun acil bir durum oluyor ya da ne bileyim artık bir eksiklik gibi hissettim B sınıfı ehliyet fiyatına baktım şok oldum.
Aman hocam araba fiyatlarına hiç bakmayın. Şöyle tam otomatik yağ gibi giden bi arabanız olsa ehliyetle beraber tadından yenmez.

Belki vardır umarım.