• 24-10-2022, 19:10:52
    #1
    Selam dostlar, boş vaktinizde neler yapıyorsunuz ?
  • 24-10-2022, 19:11:37
    #2
    Kişisel Rütbe
    boş vakitte takılmalık siteler var oralara bakıyorum hocam
  • 24-10-2022, 19:12:34
    #3
    Eskiden çok güzel değerlendirirdim fakat şu an sadece Yurt dışına odaklıyım. Neredeyse yaptığım her işi bıraktım ya da devrettim. Dil öğrenmeye gayret ediyorum. Dua edin tez zamanda fazlasını öğreneyim
  • 24-10-2022, 19:12:57
    #4
    Her konu da araştırma yapıyorum, Örneğin ben gezmeyi çok seviyorum bunlara bakıyorum ve müzik dinliyorum. 😊
  • 24-10-2022, 19:13:33
    #5
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden çok güzel değerlendirirdim fakat şu an sadece Yurt dışına odaklıyım. Neredeyse yaptığım her işi bıraktım ya da devrettim. Dil öğrenmeye gayret ediyorum. Dua edin tez zamanda fazlasını öğreneyim
    inşallah öğrenirsiniz. nasıl öğrenmeyi düşünüyorsunuz peki ?
  • 24-10-2022, 19:17:42
    #6
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah öğrenirsiniz. nasıl öğrenmeyi düşünüyorsunuz peki ?
    Şöyle tarif edeyim düzgün bir şekilde cümle kuramıyordum örnek İngilizce ve Almanca. Bende sadece kelime olarak öğrenmeye başladım günlük 15 kelime elim kopana kadar yazıyorum. Kelime kelime öğrenmeye çalışıyorum. Sordum yanlış bir yöntem dedi çoğu kişi fakat başka şekilde algılayamıyorum. Nereden başlarsak kar'dır. İlk okuldaki ABC mantığı el ile deftere yazıyorum. Büyük sorun şu dili öğrendik tam anlamıyla diyelim yurt dışına nasıl çıkacağım Önce öğreneyim dedim gerisi gelir İnşaAllah.

    Genel olarak karşımdaki kişinin ne dediğini anlayamıyorum. Ben konuşuyorum fakat o da doğrumu nereye kadar doğru bilmiyorum. Karşımda aksanı ile konuşanı hiç bir şekilde anlamıyorum.
  • 24-10-2022, 19:18:26
    #7
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle tarif edeyim düzgün bir şekilde cümle kuramıyordum örnek İngilizce ve Almanca. Bende sadece kelime olarak öğrenmeye başladım günlük 15 kelime elim kopana kadar yazıyorum. Kelime kelime öğrenmeye çalışıyorum. Sordum yanlış bir yöntem dedi çoğu kişi fakat başka şekilde algılayamıyorum. Nereden başlarsak kar'dır. İlk okuldaki ABC mantığı el ile deftere yazıyorum. Büyük sorun şu dili öğrendik tam anlamıyla diyelim yurt dışına nasıl çıkacağım Önce öğreneyim dedim gerisi gelir İnşaAllah.
    önce gidin bence de
  • 24-10-2022, 19:19:23
    #8
    Bu aralar nezaket kuralları yazıları okuyorum, hoşuma gidiyor. Tavsiye ederim herkese.
  • 24-10-2022, 19:20:25
    #9
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce gidin bence de
    Kendimi suriyeli konumuna düşürmek istemiyorum.