Eskiden çok güzel değerlendirirdim fakat şu an sadece Yurt dışına odaklıyım. Neredeyse yaptığım her işi bıraktım ya da devrettim. Dil öğrenmeye gayret ediyorum. Dua edin tez zamanda fazlasını öğreneyim
inşallah öğrenirsiniz. nasıl öğrenmeyi düşünüyorsunuz peki ?