• 24-10-2022, 08:58:47
    #1
    Akşam 6.30da ürün siparişi verdim 8:40'da bu sabah teslim edildi şaşırdım

    Amazon prime üyeliğim var prime üyelerine ücretsiz kargo ve express kargo sunuyor sanırım ondan kaynaklı ama çok hoşuma gitti bundan sonra amazonu tercih edebilmek için bir sebep çıktı karşıma
  • 24-10-2022, 09:00:16
    #2
    Amazona hoş geldiniz
  • 24-10-2022, 09:00:26
    #3
    Amazon'dan ilk defa alışveriş yapan kişilerin verdikleri tepkiler Türk firmalarına nazaran nasıl bir fark olduğu gayet net.
  • 24-10-2022, 09:02:51
    #4
    Amazon cidden pazarın çok önünde ücretsiz kargo olayı muhteşem amazon kullanmaya başladığımdan beri başka sitelere girip fiyat bile bakmıyorum pahalı olsa bile amazondan alırım ki henüz pahalı olduğuna rast gelmedim
  • 24-10-2022, 09:14:39
    #5
    mfdsosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon cidden pazarın çok önünde ücretsiz kargo olayı muhteşem amazon kullanmaya başladığımdan beri başka sitelere girip fiyat bile bakmıyorum pahalı olsa bile amazondan alırım ki henüz pahalı olduğuna rast gelmedim
    efekoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon'dan ilk defa alışveriş yapan kişilerin verdikleri tepkiler Türk firmalarına nazaran nasıl bir fark olduğu gayet net.
    Gerçekten güzelmiş. Hepsijet var ama adamlar işş çıkışma yetişecek mi diye kurdeşen döküyorum çoğu zaman yetişemiyor ertesi güne kalıyor kargom jet dediğin böyle olmalı
  • 24-10-2022, 09:17:09
    #6
    HDD almıştım polonya>almanya>İstanbul>Yalova 2 günde bende ona çok şaşırmıştım
  • 24-10-2022, 09:18:44
    #7
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Ben kaç kere aynı gün kargomu aldım. Aynı gün teslimat seçeneği olması da harika sabah 9 da sipariş veriayorum akşam en geç 22:00 a kadar bende oluyor
  • 24-10-2022, 09:20:14
    #8
    Gece 12 de sipariş verip , sabah 8:30 da teslim edildikten sonra daha ötesi olamaz demiştim.
    daha ötesi yine kendisi, geçen hafta modem bakarken sabah 8-9 du saat sanırım, 40 küsür dakka içinde sipariş verirseniz bugün teslim yazıyordu.
    Daha da ötesi ne biliyim
    Tabi bizim millet değerini biliyor mu orası ayrı.
  • 24-10-2022, 09:26:34
    #9
    Amazon diye yazılır, Adam diye okunur.