Gece 12 de sipariş verip , sabah 8:30 da teslim edildikten sonra daha ötesi olamaz demiştim.
daha ötesi yine kendisi, geçen hafta modem bakarken sabah 8-9 du saat sanırım, 40 küsür dakka içinde sipariş verirseniz bugün teslim yazıyordu.
Daha da ötesi ne biliyim
Tabi bizim millet değerini biliyor mu orası ayrı.