Türk futbol tarihinde en nefret ettiğim adamdır kendisi..
Yürüyen ego..
Uefa kupası kazandı diyorlar; onun elindeki kadro bende olsa ben bile kazanırdım o kupayı..
Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi yabancı orta saha oyuncusu o takımdaydı, Pele'nin dünya tarihinde en iyi 100 futbolcu listesine koyduğu Emre Belözoğlu o takımdaydı, Brezilya'nın kalecisi ve o dönemde ustalık dönemini yaşayan yine Brezilyalı defans oyuncusu Popescu o takımdaydı, Her ne kadar şuan siyasi duruşu tartışılsa da Avrupa'nın en iyi golcülerinden biri olan Hakan Şükür o takımdaydı..
Terim'in futboldan anlamadığını Milan'daki öğrencisi Pirlo bile kitabında yazmış:
https://www.google.com/amp/s/www.goa...cc2152754f4cff