• 23-10-2022, 21:09:18
    #1
    Şaka gibi.
    Allah akıl fikir versin

    https://www.mynet.com/galeri/veriler...-351626-myspor
  • 23-10-2022, 21:14:49
    #2
    Kulübede kırmızı kart yerse bunlardan biri geçer, teknik direktörsüz kalmaz takım
  • 23-10-2022, 21:16:37
    #3
    Ülkemiz gibi nitelikli nüfus oranı çok az olan ülkelerde böyle şeyler normal. Futbol takımları bu sayede en ufak başarı elde etmemelerine rağmen yabancı ve yerli futbolara milyon eurolar akıtıyorlar.
  • 23-10-2022, 21:23:46
    #4
    Özet :
    Türkiye’de 20.000 kişi ad ve soyadını Fatih Terim olarak değiştirmek için resmi başvuru yapmış 😇
  • 23-10-2022, 21:32:09
    #5
    Türk futbol tarihinde en nefret ettiğim adamdır kendisi..
    Yürüyen ego..
    Uefa kupası kazandı diyorlar; onun elindeki kadro bende olsa ben bile kazanırdım o kupayı..
    Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi yabancı orta saha oyuncusu o takımdaydı, Pele'nin dünya tarihinde en iyi 100 futbolcu listesine koyduğu Emre Belözoğlu o takımdaydı, Brezilya'nın kalecisi ve o dönemde ustalık dönemini yaşayan yine Brezilyalı defans oyuncusu Popescu o takımdaydı, Her ne kadar şuan siyasi duruşu tartışılsa da Avrupa'nın en iyi golcülerinden biri olan Hakan Şükür o takımdaydı..

    Terim'in futboldan anlamadığını Milan'daki öğrencisi Pirlo bile kitabında yazmış:
    https://www.google.com/amp/s/www.goa...cc2152754f4cff