Gün geldi çattı (Batum yolculuğu) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gün geldi çattı (Batum yolculuğu)
74
●
8.484
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gün geldi çattı (Batum yolculuğu)
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
21-10-2022, 02:44:45
#19
KartalGroup
iso39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar hocam.👋
Teşekkürler
tuzlatuning adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni Çipli kimlik kartı diye odaklayınca kendimi hep öyle düşündüm. Ben bununla ilgili bir makale yazarım
Evet bencede gerekli ama youtube'da eminim vardır bununla ilgili pek çok video
21-10-2022, 03:02:14
#20
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
Yolunuz açık olsun
21-10-2022, 03:03:21
#21
KartalGroup
Globalciuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yolunuz açık olsun
Teşekkürler
21-10-2022, 03:18:08
#22
FoRgEd
tüm süreci telefonu nereden aldığınızı detaylı olarak paylaşırsanız sevinirim bende gitmeyi düşünüyorum iyi yolculuklar
21-10-2022, 03:19:02
#23
KartalGroup
FoRgEd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tüm süreci telefonu nereden aldığınızı detaylı olarak paylaşırsanız sevinirim bende gitmeyi düşünüyorum iyi yolculuklar
Tüm süreci an be an yazacağım.
Konuyu takipte kalınız.
21-10-2022, 03:58:20
#24
Slash
kertenkele01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.
Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
Yanında telefon götürmez ise,
1 cihaz elde kullanirken,
1 cihazda kutuda getirebilir.
Irak karincalari öyle yapıyor
21-10-2022, 04:02:08
#25
KartalGroup
Slash adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanında telefon götürmez ise,
1 cihaz elde kullanirken,
1 cihazda kutuda getirebilir.
Irak karincalari öyle yapıyor
Kutuyune yapıyor acaba çok mantıklı 😀
21-10-2022, 04:06:50
#26
Slash
KartalGroup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kutuyune yapıyor acaba çok mantıklı 😀
Çöpe atıyordur veya yanında telefon getirmeyen birinden rica ediyor sınırın ote tarafında haberlesip geri alıyordur. 😁 Bilemiyorum sen iste yolu çok araştır tiktok ta çok var videolari bu konuda
21-10-2022, 08:02:51
#27
Aliburaak
Umuda yolculuk 😁 hayırlı olsun dikkat edin, dönerken de şişeleri bol bol alın tr de satışını yapıp maliyeti düşürürsünüz 😁
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler