Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.

Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
Yanında telefon götürmez ise,
1 cihaz elde kullanirken,
1 cihazda kutuda getirebilir.
Irak karincalari öyle yapıyor