• 21-10-2022, 02:44:45
    #19
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar hocam.👋
    Teşekkürler
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Çipli kimlik kartı diye odaklayınca kendimi hep öyle düşündüm. Ben bununla ilgili bir makale yazarım
    Evet bencede gerekli ama youtube'da eminim vardır bununla ilgili pek çok video
  • 21-10-2022, 03:02:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yolunuz açık olsun
  • 21-10-2022, 03:03:21
    #21
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolunuz açık olsun
    Teşekkürler
  • 21-10-2022, 03:18:08
    #22
    tüm süreci telefonu nereden aldığınızı detaylı olarak paylaşırsanız sevinirim bende gitmeyi düşünüyorum iyi yolculuklar
  • 21-10-2022, 03:19:02
    #23
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm süreci telefonu nereden aldığınızı detaylı olarak paylaşırsanız sevinirim bende gitmeyi düşünüyorum iyi yolculuklar
    Tüm süreci an be an yazacağım.
    Konuyu takipte kalınız.
  • 21-10-2022, 03:58:20
    #24
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.
    Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
    Yanında telefon götürmez ise,
    1 cihaz elde kullanirken,
    1 cihazda kutuda getirebilir.
    Irak karincalari öyle yapıyor
  • 21-10-2022, 04:02:08
    #25
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanında telefon götürmez ise,
    1 cihaz elde kullanirken,
    1 cihazda kutuda getirebilir.
    Irak karincalari öyle yapıyor
    Kutuyune yapıyor acaba çok mantıklı 😀
  • 21-10-2022, 04:06:50
    #26
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutuyune yapıyor acaba çok mantıklı 😀
    Çöpe atıyordur veya yanında telefon getirmeyen birinden rica ediyor sınırın ote tarafında haberlesip geri alıyordur. 😁 Bilemiyorum sen iste yolu çok araştır tiktok ta çok var videolari bu konuda
  • 21-10-2022, 08:02:51
    #27
    Umuda yolculuk 😁 hayırlı olsun dikkat edin, dönerken de şişeleri bol bol alın tr de satışını yapıp maliyeti düşürürsünüz 😁