• 19-10-2022, 14:28:34
    #10
    çok sağolun hocam
  • 19-10-2022, 14:29:02
    #11
    "Bana bir harf ogretenin kirk yil kolesi olurum."
    Hz.Ali

    Hocam demeye devam
  • 19-10-2022, 14:29:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 günde bir - trade inanılmaz göze batıyor.
    kardeş be hadi hadi canım hadi gülüm
  • 19-10-2022, 14:30:07
    #13
    boş konuşuyor zatialileri zira gavat kelimesi de eskiden adam manasındaydı. deli dumrul hikayesinde Azrail ve diğerleri birbirine deli dumrul a deli gavat diye sesleniyorlar. şimdi biz de herkse gavat mı diyelim? ya da oğlan eskiden kızlar için kullanılırdı kızoğalan kız gibi şimdi biz oğlan kelimesini kullanırken kız mı demek istiyoruz?
  • 19-10-2022, 14:33:10
    #14
    High Ranking SEO Provider
    Bilgi için teşekkürler hocam.
  • 19-10-2022, 14:33:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    SociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkürler hocam.
    yaptılar be bunu daha marjinallik lütfen
  • 19-10-2022, 14:35:24
    #16
    Manofsteel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kelimesi farsça da hovaceden gelir, hovacede köle sahibi demektir.
    ''Siz köle misiniz?'' diyor sayın celal şengör

    Bana hocam demeyin! Celal Şengör - YouTube
    R10 demek, hocam demektir hocam.
  • 19-10-2022, 14:36:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 demek, hocam demektir hocam.
    tamamdır serhat67
  • 19-10-2022, 14:37:22
    #18
    Manofsteel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır serhat67
    Ooo agresif tavırlar hocam. Beyler, yüklenelim bu hocamıza 😅