• 18-10-2022, 18:54:08
    #10
    En iyisi sanırım
    MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda 3-5 tane çoluk çocuk var piyasanın içine ediyor onlar olmasa daha güzel olacak örn. 1.000₺ işi 50₺ ye yapan varsa bu piyasayla değil kişinin kendisiyle alakalıdır.
    Keşke işlerini düzgün yapabilseler birde...
  • 18-10-2022, 18:54:50
    #11
    Aylık 100bin kazanmak istiyorum, ama 20bin kazanıyorum olsun bu yaşta buda iyi. Hedefim para değil ama maalesef günümüz koşulları parayı bir araçtan, hedefe çeviriyor. Halbu ki para bir araçtır.

    Düzeltme: barzokuk yapmaya çalışmıyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın
  • 18-10-2022, 18:58:48
    #12
    En iyisi sanırım
    Faikyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 100bin kazanmak istiyorum, ama 20bin kazanıyorum olsun bu yaşta buda iyi. Hedefim para değil ama maalesef günümüz koşulları parayı bir araçtan, hedefe çeviriyor. Halbu ki para bir araçtır.

    Düzeltme: barzokuk yapmaya çalışmıyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın
    Haklısınız, hedefinize ulaşacağınızı düşünüyorum çalışmalarınıza bakılırsa
  • 18-10-2022, 19:00:36
    #13
    Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedeflediğim kadar değil ama her ne kadar kazansamda ülke ekonomisinden dolayı kazandığımdan birşey anlamıyorum
    allahıkm kahka atıyorum shefıBSEFHbshıfbSHIPJFBŞIAJK
  • 18-10-2022, 19:24:19
    #14
    para kazanamıyorum
  • 18-10-2022, 19:30:04
    #15
    Çok şükür
  • 18-10-2022, 20:07:38
    #16
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 gibi yerlerde emek verip para kazanan insanların düşmanı enflasyondur. Çünkü hayatımızda her iş alanında maaşlar yükselirken, ürün fiyatları yükselirken burada yükseltemezsiniz çünkü siz yükselttiğiniz an o işi daha ucuza yapan birileri ortaya çıkacağı için enflasyona karşı kazandığınız para erir ve gittikçe alım gücünüz düşer.

    Hiper enflasyon ortamı sürdükçe hiçbir işin tadı tuzu olmaz.
    o kadar güzel bir konuya değinmişsin ki sırf bu yüzden çalışma sistemimi değiştirmeye gideceğim yakında.
  • 19-10-2022, 03:39:36
    #17
    Hedefim aylık 1000$. Ama şuan ortalama dörtte birini kazanabiliyorum.
  • 19-10-2022, 15:10:38
    #18
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 gibi yerlerde emek verip para kazanan insanların düşmanı enflasyondur. Çünkü hayatımızda her iş alanında maaşlar yükselirken, ürün fiyatları yükselirken burada yükseltemezsiniz çünkü siz yükselttiğiniz an o işi daha ucuza yapan birileri ortaya çıkacağı için enflasyona karşı kazandığınız para erir ve gittikçe alım gücünüz düşer.

    Hiper enflasyon ortamı sürdükçe hiçbir işin tadı tuzu olmaz.
    Hocam burada enflasyona gerek yok bir ölücünün e-book çıkartmasına bakar ben hayatımda bu kadar berbat rekabet görmedim hintlileri geçtik , Trendyolda zararına ürün satanı gördü bu gözler sırf puan yorum için. İnsan emeği çöp olmuş durumda