Aylık 100bin kazanmak istiyorum, ama 20bin kazanıyorum

olsun bu yaşta buda iyi. Hedefim para değil ama maalesef günümüz koşulları parayı bir araçtan, hedefe çeviriyor. Halbu ki para bir araçtır.
Düzeltme: barzokuk yapmaya çalışmıyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın