• 16-10-2022, 18:10:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun zamandır elimde logitech 2+1 vardı resimdeki ürünün eski versiyonu haliyle baya arzalar vermişti zamanla tamir ettirmiştim bugünse bence görevini tamamladı galiba cıkışlar vs yandı baya bi koku geldi fişini cekmiyordum hiç
    şimdi ben pc yalnız kullanıyorum acaba böyle bi ürünün ikinci elinimi alsam yoksa kulaklıkmı alsam kararsız kaldım fikir verirseniz sevinirim arkadaşlar
  • 16-10-2022, 18:25:18
    #2
    oyun oynuyorsan kulaklık al derim. benim monitörümde ufak bir hoparlör var dışarıdan müzik dinlemek istediğimde de dışarı veriyorum sesi idare ediyorum. dediğim gibi oyun oynuyorsan ses kasmak için kulaklık daha ıyı olur
  • 16-10-2022, 18:27:40
    #3
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun oynuyorsan kulaklık al derim. benim monitörümde ufak bir hoparlör var dışarıdan müzik dinlemek istediğimde de dışarı veriyorum sesi idare ediyorum. dediğim gibi oyun oynuyorsan ses kasmak için kulaklık daha ıyı olur
    oyun oynamıyorum hocam youtube videoları izliyorum bi'de kendim de video içerik üretiyorum oyunla alakam yok yani
  • 16-10-2022, 18:42:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    apartmandaysan kulaklık daha uygun olur. Güzel kulaklıklar var.
  • 16-10-2022, 18:44:38
    #5
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apartmandaysan kulaklık daha uygun olur. Güzel kulaklıklar var.
    önerin varmı hocam ses kaliteli olsun istiyorum daha önce kullanmadım kulaklık
  • 16-10-2022, 18:46:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    jumperr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önerin varmı hocam ses kaliteli olsun istiyorum daha önce kullanmadım kulaklık
    Müzik için mi oyun için mi bütçe nedir? kulak içi mi kulak üstü mü?
  • 16-10-2022, 18:47:36
    #7
    oyun oynamıyorım hocam yotube film vs bütçe 400 tl