uzun zamandır elimde logitech 2+1 vardı resimdeki ürünün eski versiyonu haliyle baya arzalar vermişti zamanla tamir ettirmiştim bugünse bence görevini tamamladı galiba cıkışlar vs yandı baya bi koku geldi fişini cekmiyordum hiç
şimdi ben pc yalnız kullanıyorum acaba böyle bi ürünün ikinci elinimi alsam yoksa kulaklıkmı alsam kararsız kaldım fikir verirseniz sevinirim arkadaşlar