Anket Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 57
Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
R10 Default
%7,02 (4 Oy)
R10 Gündüz Modu
%22,81 (13 Oy)
R10 Gece Modu
%66,67 (38 Oy)
Canım O An Hangisini İsterse
%3,51 (2 Oy)
  • 15-10-2022, 12:28:26
    #10
    Yaşlandım artık. Her siteyi gece modunda kullanıyorum.
  • 15-10-2022, 13:21:34
    #11
    gece modu,koyu şablon.esk, şablonu ben hiç kullanmadım ama hala kullanan var