R10'u Nasıl Kullanıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'u Nasıl Kullanıyorsunuz?
10
●
518
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'u Nasıl Kullanıyorsunuz?
1
2
Anket
Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
57
Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
R10 Default
%7,02 (
4
Oy)
R10 Gündüz Modu
%22,81 (
13
Oy)
R10 Gece Modu
%66,67 (
38
Oy)
Canım O An Hangisini İsterse
%3,51 (
2
Oy)
15-10-2022, 12:28:26
#10
digiklan
Yaşlandım artık. Her siteyi gece modunda kullanıyorum.
15-10-2022, 13:21:34
#11
eyefive5
gece modu,koyu şablon.esk, şablonu ben hiç kullanmadım ama hala kullanan var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler