Bu zamların arkasında fiyat artışı olduğuna artık inanamıyorum. Her hafta zam yapılmaz bir ürüne ve fiyat düştüğünde indirim yapılmıyor.
Muhalif bazı gazetecilere göre; bazı kesimlere halkları olmamasına rağmen uçak yakıtı alma yetkisi verilmiş. Ve bu yakıtlar alınıp, mazota dönüştürülüp istasyonlara daha düşük bir tutardan satılıyor deniliyor.
Arada bulunan vergi ve fiyat farkından vurgun yapıldığı söyleniyor.
Bunu doğruluğuna çok inanmak istememiştim ama 9 yıl önce çıkan haberlere göre bu mümkünmüş.
Motorine Yeni Bir Zam Daha Geliyor
17
●648
- 14-10-2022, 02:35:25
- 14-10-2022, 08:31:49Bir kaç tane şahıs var.
Düşünmeden sorgusuz sualsiz iktidarın yaptığı veya neden olduğu her şeyi savunan.
Bu zamları nasıl savunacak acaba.
Bekliyorum konuda şuan
- 14-10-2022, 11:12:08Buna benzer bir olayı daha önceden de yapmışlardı. Ama onda lüks teknelere yakıt alıp denizin ortasında mazotu çekip benzinliklere satıyorlardı.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplu taşıma da pek ucuz değil hocam.OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam hepimiz aynı durumdayız.LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde kaldırıyorlar hocam pek indirdiklerini görmedimCouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAllah sonumuzu hayır etsin valla.Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam onları bu konularda göremezsiniz. Ama bunun yerine İstanbul'da abartılı trafik vs diye bir konu açın. Herkesin durumu iyi tabi herkesin arabası var demek için gelirlerbatuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle