Bu zamların arkasında fiyat artışı olduğuna artık inanamıyorum. Her hafta zam yapılmaz bir ürüne ve fiyat düştüğünde indirim yapılmıyor.

Muhalif bazı gazetecilere göre; bazı kesimlere halkları olmamasına rağmen uçak yakıtı alma yetkisi verilmiş. Ve bu yakıtlar alınıp, mazota dönüştürülüp istasyonlara daha düşük bir tutardan satılıyor deniliyor.

Arada bulunan vergi ve fiyat farkından vurgun yapıldığı söyleniyor.

Bunu doğruluğuna çok inanmak istememiştim ama 9 yıl önce çıkan haberlere göre bu mümkünmüş.