• 14-10-2022, 02:35:25
    #10
    Bu zamların arkasında fiyat artışı olduğuna artık inanamıyorum. Her hafta zam yapılmaz bir ürüne ve fiyat düştüğünde indirim yapılmıyor.

    Muhalif bazı gazetecilere göre; bazı kesimlere halkları olmamasına rağmen uçak yakıtı alma yetkisi verilmiş. Ve bu yakıtlar alınıp, mazota dönüştürülüp istasyonlara daha düşük bir tutardan satılıyor deniliyor.

    Arada bulunan vergi ve fiyat farkından vurgun yapıldığı söyleniyor.

    Bunu doğruluğuna çok inanmak istememiştim ama 9 yıl önce çıkan haberlere göre bu mümkünmüş.
  • 14-10-2022, 04:35:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Her gün zam ile uyanıyoruz, bu işin sonu nereye gidecek anlamış değilim.
    En iyisi arabayı satmak, toplu taşıma kullanmak yakıttan tasarruf etmiş oluruz!
  • 14-10-2022, 06:04:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben yorumlari okumaya geldim bu zam yüzünde etmediğim hakaret kalmadı oturup aglicam ya
  • 14-10-2022, 07:19:39
    #13
    İndir kaldır
  • 14-10-2022, 07:43:08
    #14
    Verdiniz yetkiyi gördünüz etkiyi......
  • 14-10-2022, 08:04:59
    #15
    Yazdım yazdım sildim........
  • 14-10-2022, 08:08:48
    #16
    Zamınızı felan filan
  • 14-10-2022, 08:31:49
    #17
    Bir kaç tane şahıs var.
    Düşünmeden sorgusuz sualsiz iktidarın yaptığı veya neden olduğu her şeyi savunan.
    Bu zamları nasıl savunacak acaba.
    Bekliyorum konuda şuan
  • 14-10-2022, 11:12:08
    #18
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamların arkasında fiyat artışı olduğuna artık inanamıyorum. Her hafta zam yapılmaz bir ürüne ve fiyat düştüğünde indirim yapılmıyor.

    Muhalif bazı gazetecilere göre; bazı kesimlere halkları olmamasına rağmen uçak yakıtı alma yetkisi verilmiş. Ve bu yakıtlar alınıp, mazota dönüştürülüp istasyonlara daha düşük bir tutardan satılıyor deniliyor.

    Arada bulunan vergi ve fiyat farkından vurgun yapıldığı söyleniyor.

    Bunu doğruluğuna çok inanmak istememiştim ama 9 yıl önce çıkan haberlere göre bu mümkünmüş.
    Buna benzer bir olayı daha önceden de yapmışlardı. Ama onda lüks teknelere yakıt alıp denizin ortasında mazotu çekip benzinliklere satıyorlardı.

    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün zam ile uyanıyoruz, bu işin sonu nereye gidecek anlamış değilim.
    En iyisi arabayı satmak, toplu taşıma kullanmak yakıttan tasarruf etmiş oluruz!
    Toplu taşıma da pek ucuz değil hocam.

    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yorumlari okumaya geldim bu zam yüzünde etmediğim hakaret kalmadı oturup aglicam ya
    Valla hocam hepimiz aynı durumdayız.

    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndir kaldır
    Genelde kaldırıyorlar hocam pek indirdiklerini görmedim

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiniz yetkiyi gördünüz etkiyi......
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım yazdım sildim........
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamınızı felan filan
    Allah sonumuzu hayır etsin valla.

    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç tane şahıs var.
    Düşünmeden sorgusuz sualsiz iktidarın yaptığı veya neden olduğu her şeyi savunan.
    Bu zamları nasıl savunacak acaba.
    Bekliyorum konuda şuan
    Yok hocam onları bu konularda göremezsiniz. Ama bunun yerine İstanbul'da abartılı trafik vs diye bir konu açın. Herkesin durumu iyi tabi herkesin arabası var demek için gelirler