İşlerde çok ciddi bir azalma var sizde de öyle mi?
15
●1.006
- 13-10-2022, 23:36:37Arkadaşlar ben Blockchain yazılımlar geliştiriyorum. Merkeziyetsiz uygulamalar hayal edilebilecek her şeyi yapabilirim. Ama son birkaç ay işlerde nerdeyse yok denebilecek bir azalma var. Tabi bu kripto piyasasının kırmızılığından dolayı da olabilir. Önceden sürekli iş gelirdi şimdi ses soluk yok. Sizde durumlar nasıl? Birkaç aydır siftah yok nerdeyse.
- 13-10-2022, 23:41:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şu şekilde anlatayım; O kadar çok düştü ki dükkanı kapatıp aylık 2500 lira olan bir yerde (haftanın 4 günü 24 saat) garson olarak çalışmaya başladım...
- 13-10-2022, 23:43:07geçen sene bu zamanlar araba bakıyordum kazandığım parayla bu sene sadece bakıyorum
- 13-10-2022, 23:49:40Her şey o kadar pahalı ki en önemli olan gıdayı bile kısmaya başladık. Ayrıca dünya genelinde sorun var. Geçen gün japon haber sitesinde dolaşıyordum, 1998den beri yen ilk defa dolar karşısında değer kaybetti gibi bir şey yazıyordu. Tabii bizim ekonomimiz daha kötü olduğu için daha ağır hissediyoruz bunu. Açığı kapatmak için dolar-euro-sterlin kazandıracak işlere yönelmek gerek. Dil bilmek, yurtdışından çevre edinmek şu an en mantıklısı.