Arkadaşlar ben Blockchain yazılımlar geliştiriyorum. Merkeziyetsiz uygulamalar hayal edilebilecek her şeyi yapabilirim. Ama son birkaç ay işlerde nerdeyse yok denebilecek bir azalma var. Tabi bu kripto piyasasının kırmızılığından dolayı da olabilir. Önceden sürekli iş gelirdi şimdi ses soluk yok. Sizde durumlar nasıl? Birkaç aydır siftah yok nerdeyse.