Sizce nasıl olmuş? (Kendimi geliştirmeye devam) :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce nasıl olmuş? (Kendimi geliştirmeye devam) :)
9
●
354
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce nasıl olmuş? (Kendimi geliştirmeye devam) :)
1
2
11-10-2022, 21:33:29
#10
kaywalker
Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam ekstra olarak geçişleri müziğin bas sesine göre ayarlayabilirsin 🙃
Kullanılan birkaç eklenti var aslında ancak demek ki henüz o kadar profesyonel olmadığım için projeyi dağıtmadan eklemekte problem yaşadım
Teşekkürler hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler