• 09-10-2022, 13:47:21
    #10
    Çok uzun yıllardır ödemiyorum. E devlette borç gözükmesi dışında bir şey olduğu yok. En son 2017 de borç biriktirmeyi de bırakmışlar sanırım. Ancak, biriktirdiklerini rüyalarında dahi alamazlar.

    Adam çalışmıyor, etmiyor. Devlet imkan sağlayacağına borçlandırıyor. GSS dediğiniz şey yasal bile değildir. Bir devlet zoraki, vatandaşı bir şeye borçlandıramaz. İnsani olarak bunu reddetme hakkınız var. Birileri Avrupa İnsan Hakları mahkemesine gitse, sağlam tazminat alır bundan.

    Her Türk vatandaşının bir hizmeti alma ya da reddetme hakkı, kendini bağlar. Devleti değil.
  • 09-10-2022, 13:53:04
    #11
    2018 den kalan 400 lira borcum var. 6 ay için, ondan sonra işe girdiğim için devamı yok. 400 lira 4 yılda 800 lira olmuş.
    Ödemiyorum duruyor öyle. Seçim yaklaşıyor. Silerler büyük ihtimal diye düşünüyorum.