Çok uzun yıllardır ödemiyorum. E devlette borç gözükmesi dışında bir şey olduğu yok. En son 2017 de borç biriktirmeyi de bırakmışlar sanırım. Ancak, biriktirdiklerini rüyalarında dahi alamazlar.
Adam çalışmıyor, etmiyor. Devlet imkan sağlayacağına borçlandırıyor. GSS dediğiniz şey yasal bile değildir. Bir devlet zoraki, vatandaşı bir şeye borçlandıramaz. İnsani olarak bunu reddetme hakkınız var. Birileri Avrupa İnsan Hakları mahkemesine gitse, sağlam tazminat alır bundan.
Her Türk vatandaşının bir hizmeti alma ya da reddetme hakkı, kendini bağlar. Devleti değil.
Gss prim borcu ödenmez ise ne olur ?
10
●422