• 09-10-2022, 13:27:25
    #1
    Prim borcu ödenmemesi durumunda bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım ?
    ödemeyenler varmı
  • 09-10-2022, 13:29:31
    #2
    ben ödemiyorum biriksin dursun türkiyede bile yaşamıyorum kıbrıstayım bana sağlık diye aylık 200 lira para giriyor ne alaka
    zaten seçim geliyor silinir elbet
  • 09-10-2022, 13:30:34
    #3
    Roadhog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prim borcu ödenmemesi durumunda bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım ?
    ödemeyenler varmı
    Bildiğim kadarıyla belli bir limit altındakiler silindi bir araştırın.
  • 09-10-2022, 13:30:57
    #4
    çok düşük miktarda faiz biniyor zaman zamanda siliniyor zaten bu borçlar silinmezse bir ara toplu ödersiniz
  • 09-10-2022, 13:31:20
    #5
    Birikip faize giriyor..Af çıkarsa yarısı veya faiz siliniyor.
    Gelirinizin düşük olduğunu bildirirseniz bulunduğunuz ilçenin sosyal yardımlaşma vakfına başvuruyorsunuz onlar inceliyor karar veriyor..Ücretsiz yararlanmaya devam edebiliyorsunuz
  • 09-10-2022, 13:32:40
    #6
    WebTrinK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla belli bir limit altındakiler silindi bir araştırın.
    yok hala duruyor
  • 09-10-2022, 13:34:06
    #7
    GSS BORÇLARI SİLİNECEK Mİ, ŞARTLARI NEDİR? Kanun teklifinin yasalaştığı tarihten itibaren 1 yıl içinde borcun yüzde 50'sinin peşin ya da taksitle ödenmesi halinde geriye kalan yüzde 50'lik borç silinecek. Borç tutarı 10 bin liranın altındaysa borcun tamamı silinecek.

    Fakat Kanun teklifi hala gündemde ve yürürlüğe girmedi.
  • 09-10-2022, 13:39:37
    #8
    Yaptırımı yok sorun etme kendine.2009 da olan borcumu geçen sene af ile anaparayı ödedim
  • 09-10-2022, 13:41:04
    #9
    hiç bir şey