• 08-10-2022, 22:24:55
    #1
    Şu Alexa kapanınca bir boşluk oldu. Elim gidiyor hala istemsizce..

    Alternatif ne kullanıyorsunuz?
  • 08-10-2022, 22:29:52
    #2
    Evet o yüzden daha 1 hafta evvel chrome extensionı sildim, duruyordu öyle gariban gariban Şuanda ben similarweb kullanıyorum, daha iyi önerisi olan varsa yeşillendirsin.