Banka çalışanları niye kompleksli ?
9
●420
- 06-10-2022, 16:46:06Bu sadece banka ile olan bir durum değil. Ülkenin her kurumunda ve özel yerinde böyle. Normal giyinip gidin veya şort terlik gidin ilgilenmezler, başlarından savarlar. Ancak şık giyinin, takım elbise giyin her türlü ilgilenirler. Maalesef şu yıllarda dış görünüşe çok önem veriliyor.