📣 Sevgili R10 KARALANDIK 🔱 - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
📣 Sevgili R10 KARALANDIK 🔱
41
●
1.954
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
📣 Sevgili R10 KARALANDIK 🔱
1
2
3
4
5
06-10-2022, 18:22:47
#28
iso39
webustat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Clickbait serbest miydi 🧐
Bende kullanayım ticari bir konu açtığımda güzel taktik 👍🏻
Merhaba hocam. Ticari konularda yasak 🚫
Offtopic olduğu icin kullandım.
06-10-2022, 18:23:35
#29
iso39
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam kara kurumsal iyidir.
Teşekkürler hocam. Zamanla Göreceğiz
06-10-2022, 18:25:01
#30
Nookta
iso39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normal Üyelikten Kurumsal+ geçiş yaptım.
Değerli Yorumlarınız Bekliyorum 🧭
merakla bekliyorduk.
06-10-2022, 18:26:14
#31
iso39
Nookta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merakla bekliyorduk.
Şahane olmuş hocam 😂 Bir kaç yerde paylaşıp İnstagrm Mavi tik başvurusu yapalım mi? 😂📣
06-10-2022, 19:20:25
#32
ademakcan
Hayırlı olsun.
06-10-2022, 20:35:09
#33
emrecanondes
Kesinlikle faydasını fazla fazla göreceksiniz
06-10-2022, 22:33:03
#34
Celilkilic
Hayırlı olsun
06-10-2022, 22:36:45
#35
Coşkun Çetin
Administrator
morardık
diye konu açanlardan sonra
karardık
diye konu açanlarıda görmeye başladıysak olay bitmiştir
06-10-2022, 22:48:16
#36
iso39
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Teşekkürler hocam.
emrecanondes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle faydasını fazla fazla göreceksiniz
Umarım Hocam 🙏🏻🚀
Netkreatif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkürler hocam
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
morardık
diye konu açanlardan sonra
karardık
diye konu açanlarıda görmeye başladıysak olay bitmiştir
Sağol patron 😂 Olayı biteren mi oldum şimdi
?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler