webustat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clickbait serbest miydi 🧐
Bende kullanayım ticari bir konu açtığımda güzel taktik 👍🏻
Merhaba hocam. Ticari konularda yasak 🚫
Offtopic olduğu icin kullandım.