• 06-10-2022, 03:33:01
    #10
    Hayırlı olsun hocam, darısı başımıza..
  • 06-10-2022, 03:36:54
    #11
    maiar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, darısı başımıza..
    Teşekkürler Hocam.İnsallah
  • 06-10-2022, 03:56:00
    #12
    Turuncuya insanlar niye karanlandık yazıyorlar diye düşünüyordum, rokitonun arkası siyah diyeymiş yeni anladım 😂

    hayırlı olsun hocam
    • iso39
    iso39 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-10-2022, 03:57:19
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turuncuya insanlar niye karanlandık yazıyorlar diye düşünüyordum, rokitonun arkası siyah diyeymiş yeni anladım 😂

    hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler Hocam.
  • 06-10-2022, 04:30:53
    #14
    Çok duydum adını ama tadı bir başkaymış
  • 06-10-2022, 04:32:19
    #15
    Batwo1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok duydum adını ama tadı bir başkaymış
    Gece Gece Tadı Gelmiyor Hocam.
    Yarın Alırız Tadını.
  • 06-10-2022, 08:08:33
    #16
    Hayırlı Olsun Hocam
  • 06-10-2022, 08:13:04
    #17
    öyle bir başlık görünce
    bende r10.net 'i birisi karaladı sandım.
  • 06-10-2022, 11:41:13
    #18
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Hocam
    Sağolun hocam