Konu
📣 Sevgili R10 KARALANDIK 🔱
06-10-2022, 04:32:19
#15
iso39
Batwo1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok duydum adını ama tadı bir başkaymış
Gece Gece Tadı Gelmiyor Hocam.
Yarın Alırız Tadını.