Çok güzel de bir ev bulduk, onu da hafta sonu için sözleştik, gidip görüp anlaşacağız.
Evliyim, Kocaeli'de yaşıyoruz.
Bir fabrika. Katalog vb. tasarım işleriyle ve sosyal medya işleri ile ilgileneceğim. Aklımda iş ile alakalı bazı projeler var, r10'da sürekli konu başlıklarını geziyorum, patrona sunup onayını geçtikten sonra, beraber çalışmayı düşüneceğim arkadaşlar olacak. Birkaç konuyu favorilere ekledim.
Hayırlı olsun'unuzu alırım.
Yeni şehir, yeni ev, yeni iş, inşaallah hayırlısı olur.Olmazsa da memleketimdeki evimiz duracak zaten.
Silivri hakkında tavsiyelerinizi almak isterim.