Hakkınızda hayırlısı olur inşAllah. Soğuk olduğunu söylüyolar. 😀
Verebileceğim pek bir tavsiye yok arada balık yemeye gideriz o kadar ama güzeldir. Umarım her şey gönlünüzdeki gibi olur, yeni işiniz için tebrik ederim.