• 05-10-2022, 11:21:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, biz hizmet sektöründe faaliyet göstermekteyiz danışmanlık hizmeti veriyoruz. Bir firma var 3. aydan beri faturasının ödemesini yapmadı. Biz de icraya vermeye karar verdik ama nasıl yapılacak bilen var mı? Teşekkürler şimdiden.
  • 05-10-2022, 11:26:31
    #2
    BİZ verdik

    avukatımız vardı,davayı o actı,icrayı vs o uğraştı

    ama fırma 40 yerle ıcralıkmış zaten,3 sene hıc bırsey olmadı,alamadık.üstelık bu surede hala fırma faalıyetıne devam edıyordu
  • 05-10-2022, 11:37:44
    #3
    İcra öncesi arabulucu ile iletişim kurun daha hızlı sonuç alırsınız. ayrıca 1000 tl altı ise uğraşmayın derim.
  • 05-10-2022, 11:44:26
    #4
    Danışman
    Merhabalar.
    E imzanız varsa vatandaş uyap üzerinden icra takibi başlatabilirsiniz. Ya da bir dilekçe hazırlayıp bulunduğunuz ildeki icra dairelerine giderek takip başlatabilirsiniz. İsterseniz bir avukatla çalışıp tüm işlemleri ona devredebilirsiniz. Fakat maalesef ne yaparsanız yapın alacağınızı alamayabiliyorsunuz. Yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi uzlaşmaya çalışılabilir. Profilimdeki whatsapp bağlantısından iletişime geçebilirseniz detaylı yardımcı olabilirim.
    İyi forumlar
  • 05-10-2022, 11:44:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icra öncesi arabulucu ile iletişim kurun daha hızlı sonuç alırsınız. Ayrıca 1000 tl altı ise uğraşmayın derim.
    4.500tl
  • 05-10-2022, 11:45:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    E imzanız varsa vatandaş uyap üzerinden icra takibi başlatabilirsiniz. Ya da bir dilekçe hazırlayıp bulunduğunuz ildeki icra dairelerine giderek takip başlatabilirsiniz. İsterseniz bir avukatla çalışıp tüm işlemleri ona devredebilirsiniz. Fakat maalesef ne yaparsanız yapın alacağınızı alamayabiliyorsunuz. Yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi uzlaşmaya çalışılabilir. Profilimdeki whatsapp bağlantısından iletişime geçebilirseniz detaylı yardımcı olabilirim.
    İyi forumlar
    Merhabalar,

    İcra davası açmak için bir para vermemiz gerekiyor mu?
  • 05-10-2022, 11:53:14
    #7
    Danışman
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İcra davası açmak için bir para vermemiz gerekiyor mu?
    Başlangıç harçları var. Borcun miktarı, dayanak belge gibi pek çok husus bu harca etki eder. Sonrasında yapmanız gereken masraflar da olacaktır. WhatsApp tan detayları yazarsanız tahmini masrafları yazabilirim
  • 05-10-2022, 13:01:40
    #8
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İcra davası açmak için bir para vermemiz gerekiyor mu?

    evet avukat masrafları istiyor ayrıca avukat ücretinizde oluyor ama avukat tüm giderleri faiziyle bırlıkte ekleyıp davayı acıyor(avukatlık ucretı ayrı,bu sıze aıt)bence açın davayı bekleyin