• 30-09-2022, 02:58:03
    #1
    Merhaba,

    Bir süredir LGBT tam anamıyla destekleyen Instagram Ekibinin ülke değerlerimize ve dini değerlerimize ve seven vardır sevmeyen vardır bilemem ama Devlet başkanlarımıza nefret ve hakaret içeren şahısları doğrulaması ve arka çıkması sizce nekadar doğru ?

    Bence cezalandırılmayı fazlasıyla hak ediyorlar :
    Sizlere bu hesaplardan sadece birini paylaşacağım buyrun ;
    Hesap ; https://www.instagram.com/pixelhelper/
    HİKAELERİ İNCELEYİNİZ
    Ayrıca ; KABE Hakkındaki animasyonlu içerik ;
    BAĞLANTI

    Ne diyeceğimi bilemiyorum.
  • 30-09-2022, 03:07:52
    #2
    Bu dinsizler içimize öyle adapte olmuşlar ki, BİZDEN BİRİYMİŞ GİBİ GÖRÜNÜYORLAR ama DİNSİZLİKLERİNİ GÖRMEK İSTEYENE ALLAH GÖSTERİYOR.
  • 30-09-2022, 03:10:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de toplumdan dışlandıkları için insanları cinsel eğilimi yüzünden yurdundan ediyor şeklinde düşünebilir ve bu türlü tepkileri neden verdikleri anlaşılabilir. Muhtemelen sayfa yöneticileri de Türk kökenlidir.
  • 30-09-2022, 03:13:26
    #4
    backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de toplumdan dışlandıkları için insanları cinsel eğilimi yüzünden yurdundan ediyor şeklinde düşünebilir ve bu türlü tepkileri neden verdikleri anlaşılabilir. Muhtemelen sayfa yöneticileri de Türk kökenlidir.
    Hocam hikayenin birinde bu devletin secilmiş başkanının p**nisi 3cm diye alay ediliyorsa bana hiç bir gerekce bunu haklı gösteremez. İyidir kötüdür bu kişiye özgüdür ama kimse devleti temsil eden kişi veya değerlerle alay edip dalga geçemez kanaatindeyim.
  • 30-09-2022, 03:16:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hikayenin birinde bu devletin secilmiş başkanının p**nisi 3cm diye alay ediliyorsa bana hiç bir gerekce bunu haklı gösteremez. İyidir kötüdür bu kişiye özgüdür ama kimse devleti temsil eden kişi veya değerlerle alay edip dalga geçemez kanaatindeyim.
    Dostum "medeni ülkelerde" normal kişiler için hakaret sayılan şeyler topluma mal olmuş siyasetçi ve sanatçı gibi kişiler için bu tarz şeyler eleştiri olarak görülür, hatta biri Baba Bush'a Fagg*t diye bağırmış sanırsam. Yani koskoca devlet liderleri bu tarz şeylerde kendini "mağdur" hissedip dava açmaz genellikle.
  • 30-09-2022, 03:18:46
    #6
    Sayfa sahibi sitelerinde yazdığına göre yunan-alman asıllıymış, şüphesiz profilinde humanity yazan herkes bu şekilde tek taraflı oluyor nedense. Hem yurtiçinde hem yurtdışında.
  • 30-09-2022, 03:21:05
    #7
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa sahibi sitelerinde yazdığına göre yunan-alman asıllıymış, şüphesiz profilinde humanity yazan herkes bu şekilde tek taraflı oluyor nedense. Hem yurtiçinde hem yurtdışında.
    Kendilerini ulaşılamaz zannediyorlar.
  • 30-09-2022, 03:22:54
    #8
    Kâbe ile dalga geçmek, yazık gerçekten çok yazık. Bu paylaşımı yapan hesaplara medeniyet derler birde… Allah ıslah etsin.
  • 30-09-2022, 03:23:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @BuyW.NET;

    Bak bunu biri evren lideri için yapsa direk tutuklanır ama Trump gülüp geçer :