BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hikayenin birinde bu devletin secilmiş başkanının p**nisi 3cm diye alay ediliyorsa bana hiç bir gerekce bunu haklı gösteremez. İyidir kötüdür bu kişiye özgüdür ama kimse devleti temsil eden kişi veya değerlerle alay edip dalga geçemez kanaatindeyim.
Dostum "medeni ülkelerde" normal kişiler için hakaret sayılan şeyler topluma mal olmuş siyasetçi ve sanatçı gibi kişiler için bu tarz şeyler eleştiri olarak görülür, hatta biri Baba Bush'a Fagg*t diye bağırmış sanırsam. Yani koskoca devlet liderleri bu tarz şeylerde kendini "mağdur" hissedip dava açmaz genellikle.