Merhabalar dostlarım öncelikle herkese hayırlı geceler dilerim.
1 Sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
Ben, bir adet brutale alıp oğlum ile beraber gezip ona motosiklet aşkını aşılamayı düşünüyorum 🥰
1 Sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
10
●266