• 29-09-2022, 01:09:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar dostlarım öncelikle herkese hayırlı geceler dilerim.
    1 Sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?

    Ben, bir adet brutale alıp oğlum ile beraber gezip ona motosiklet aşkını aşılamayı düşünüyorum 🥰
  • 29-09-2022, 01:10:17
    #2
    Gelecek o da ne...
  • 29-09-2022, 01:10:55
    #3
    Yeni evimde
  • 29-09-2022, 01:14:20
    #4
    Mezarda.
  • 29-09-2022, 01:15:35
    #5
    göremiyorum
  • 29-09-2022, 01:16:16
    #6
    1 yili bilemem de 5 dk içinde yatıyorum,iyi geceler herjkese
  • 29-09-2022, 01:17:35
    #7
    karanlıkta
  • 29-09-2022, 01:20:51
    #8
    A.101 tercih edilebilir
    Bim rekabetli görünüyor
    Burger king prim veriyor
    MC Donals düşünülebilir
    Çekiliş yapcam hangisi çıkarsa oraya
    😕
  • 29-09-2022, 01:28:05
    #9
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Cehennemde