• 28-09-2022, 14:11:53
    #1
    Enerji Bakanlığı'nın tasarruf tedbir kitapçığı:
    - 4 dakikadan fazla duş yapmayın.
    - Havlu ile saç kurutun.
    - Yürüyün ya da bisiklete binin.
    - Evin duvarlarını açık renge boyatın.
    - Perdeleri açın, içeriye güneş ışığı girsin.


    Ben cb olsam bunları yazdıran kişiyi ayaklarından tavana asarım.
  • 28-09-2022, 14:13:54
    #2
    Kaynak var mı?
  • 28-09-2022, 14:14:07
    #3
    Yorum yapmayı çok istiyorum ama yapamıyorum
  • 28-09-2022, 14:14:09
    #4
    Enerji bakanımız mercedesiyle işe gidiyor değil mi
    Altın varaklı küvetlerde duş alıyorlar
    Saçları çok yok o yüzden saç kurutma vs derdi yok
    Kendileri kombi full açık yazında klima açık doğal ısıya vs gerek yok vatandaşa akıl veren çok para veren yok
  • 28-09-2022, 14:15:58
    #5
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak var mı?
    Başlığı googleden araştırmanı rica ederim.
  • 28-09-2022, 14:16:35
    #6
    en çok güldüğüm - Kışın yemek pişirme sonrası fırın kapağını açarak ortamı ısıtın.
  • 28-09-2022, 14:27:59
    #7
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak var mı?
    https://enerji.gov.tr/Media/Dizin/BH...2209151540.pdf
  • 28-09-2022, 16:12:42
    #8
    4 dakikada su sıcağa dönmüyor benim

    Kışları fırına da girebilirsiniz. Gece yapılacak faaliyetlerle kombisiz de ısınabilirsiniz 😀
  • 28-09-2022, 16:37:25
    #9