• 27-09-2022, 19:39:02
    #1
    Arkadaşlar merhaba 3 kişi bir teknopark bölgesinde limited şirketi kurmayı düşünüyoruz. Kosgeb desteklerinden de faydalanmak istiyoruz. Daha önce bu destekten faydalanmış olan arkadaşlar veya bilgisi olan arkadaşlar nasıl bir yol ilerlememiz gerekiyor yardımcı olabilir mi?
  • 27-09-2022, 19:41:04
    #2
    Merhaba,
    https://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/ge...estek-programi burayı ve AR-GE içeriği varsa https://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/ge...estek-programi burayı inceledikten sonra hala sorunuz var ise yazarsanız, cevaplayabilirim.
    İyi akşamlar dilerim.
  • 27-09-2022, 19:41:48
    #3
    Faaliyet ne olacak? Arge kapsamına girebilecek bir projeniz var mı? Ortak 3 kişiden biri üstünde geçmişte şirket kurma girişimi oldu mu?
  • 27-09-2022, 19:51:00
    #4
    KOSGEB desteklerinden faydalanmak için bir kişinin en az yüzde 50 sinden fazla hissesi olması lazım şirkette daha detaylı pm’den görüşebiliriz dilerseniz.
  • 28-09-2022, 10:29:56
    #5
    Merhaba @yusufkaraca;

    Bu alanda profesyonel bir destek almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz.

    Selamlar.