Arkadaşlar merhaba 3 kişi bir teknopark bölgesinde limited şirketi kurmayı düşünüyoruz. Kosgeb desteklerinden de faydalanmak istiyoruz. Daha önce bu destekten faydalanmış olan arkadaşlar veya bilgisi olan arkadaşlar nasıl bir yol ilerlememiz gerekiyor yardımcı olabilir mi?