Teşekkürler R10!
Bir Ürün Satsaydınız bu ne olurdu ?
23
●788
- 27-09-2022, 00:10:21Karamelize soğanlı hamburger. Yeterince güzelse kimse hayır diyemez
- 27-09-2022, 00:10:40Profilinizde Web tasarımcı, Application developer yazıyor.
Şöyle olmayan sağlam bir blog teması yapar themeforest üzerinde satmayı denerdim.
Örnek avada teması 833,487 adet satmış şu anda 69 dolar ama yıl bazında ortalama 20 dolar sayalım üf paraya bak hesaplayamadım - 27-09-2022, 00:13:08İşte sıkıntı orada kardeş, kaliteli ürün kim üretiyor Türkiyede ben bulamadım maalesef.Stranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2022, 00:16:17Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleStranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewhitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNijmegen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAçıkcası pazarlama konusunda çok iyi olduğumu söylemeliyim. Ama hangi ürünü satmak konusunda çok kararsızım.burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım iyi bir firma görünümü vererek Markalaşmak. Uygun ve etkili şekilde.
Örnek vermek gerekirse iç giyim üzerine satış gerçekleştiriyorum. Baksanız dünya Markası zannedilebilir. Ve satışlarım gayet iyi. Yani iş modelini hobi amaçlı yapacağım bir çalışma olsun istiyorum.
Odaklanmam gereken ürünü bulamadım sadece
Değerli ve düşündürücü cevaplarınız içinde çok teşekkür ederim ayrıca.

