Allah bağışlasın öncelikle, tüm Anne ve Babalar sağlık ile yetiştirin inşallah. Benim oğlum da tam tersine maaşallahı var. @ServerPark; 'ı ziyarete gitmiştik istanbul'a dönülte oturduk beraber 1 bütün köfte ekmeği bitirdik. Bu fotoğraf 2 ay öncesinin biz pek fotoğraf çekilmiyoruz.
12 aylıkken çektik resmi. Benim kendi görüşüm Ailenin çocuğu yorması ile de alakalı ve Çocuk ile birlikte sizin de yiyip öğretmeniz gerekir. Bizim oğlan birşeyler atıştırmayı sürekli çok seviyor (Obez değil). D vitamini içeren yiyecekler, bol bol meyve vermeniz de yeterli olabilir. Önemli olan çok yemesi değil yediklerinin faydalı olması. Çocuklar sürekli büyüdüğü için kansızlık yada D vitamini eksikliği olabiliyor, ben endişelenmiştim ancak doktorun dediği çok yemesi değil faydalı olanı yemesi (az da olsa). Burada üzüm pekmezi almıştım bir arkadaştan baya baya sevdi, sürekli onu yiyor.

  • ELCHAVO
ELCHAVO bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.