12 aylıkken çektik resmi. Benim kendi görüşüm Ailenin çocuğu yorması ile de alakalı ve Çocuk ile birlikte sizin de yiyip öğretmeniz gerekir. Bizim oğlan birşeyler atıştırmayı sürekli çok seviyor (Obez değil). D vitamini içeren yiyecekler, bol bol meyve vermeniz de yeterli olabilir. Önemli olan çok yemesi değil yediklerinin faydalı olması. Çocuklar sürekli büyüdüğü için kansızlık yada D vitamini eksikliği olabiliyor, ben endişelenmiştim ancak doktorun dediği çok yemesi değil faydalı olanı yemesi (az da olsa). Burada üzüm pekmezi almıştım bir arkadaştan baya baya sevdi, sürekli onu yiyor.


