• 25-09-2022, 22:07:41
    #1
    Market alışverişi çok yapmıyorum para harcamamak için tek tük bile birşeyler almıyorum bugün canım aşırı tatlı çekti gidim bakim dedim fiyatları gördüm vazgeçtim bi tane eti cin 7.50 TL olmuş marketlerin kendi markaları bile pahalılaşmış çokoprens 15 TL kekler 3 4 TL ülkerin kremalı bisküvisi bile 3.50 TL olmuş sizce ne olacak halimiz marketlerin kendi markaları bile pahalı olmuş artık ne yapacağız almak istediğim şeyleri alamadan çıktım çok koydu açıkçası

    Moderatör hocalarım siyasetle ilgili bir konu değil yanlış anlamayın
  • 25-09-2022, 22:10:58
    #2
    Şahsen ben ülker ürünlerin Şok market dışında almıyorum. Bakliyattan atıştırmalığa kadar her şeyi Şok'tan alıyorum. Normal marketlere göre epey fiyat farkı var. Malesef her şey çok pahalı yinede.
  • 25-09-2022, 22:13:06
    #3
    Siyaset ile alakası yok bu konunun
    Fiyatlar uçuk.
    Aldığımız para eriyor..
  • 25-09-2022, 22:13:28
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben ülker ürünlerin Şok market dışında almıyorum. Bakliyattan atıştırmalığa kadar her şeyi Şok'tan alıyorum. Normal marketlere göre epey fiyat farkı var. Malesef her şey çok pahalı yinede.
    Maaşlarada pahalılık uğrasa keşke 👍
  • 25-09-2022, 22:14:45
    #5
    Eti tutku en son 7.5 ti. Ondan sonra şaşırmıyorum. Bisküvi. Çay yanında açılan şey.
  • 25-09-2022, 22:15:34
    #6
    Daha da artacak.
  • 25-09-2022, 22:16:44
    #7
    Ne yazık ki ülkede fırsatçılık peşinde koşan çok kodamanlar var
  • 25-09-2022, 22:18:24
    #8
    Önceden 20TL ye 2 cips 1 çekirdek 2 sakız 2 çikolata 1 bisküvi 1 dondurma alırdık ahh ahh nerde o eski günler şimdi heryerde kamera var
  • 25-09-2022, 22:24:40
    #9
    Ekonomi berbat bu su götürmez bi gerçek tamam fakat bizim milletimiz de fırsatçı buda su götürmez bir gerçek.
    Serbest piyasa ekonomisi....