Şahsen ben ülker ürünlerin Şok market dışında almıyorum. Bakliyattan atıştırmalığa kadar her şeyi Şok'tan alıyorum. Normal marketlere göre epey fiyat farkı var. Malesef her şey çok pahalı yinede.