Market alışverişi çok yapmıyorum para harcamamak için tek tük bile birşeyler almıyorum bugün canım aşırı tatlı çekti gidim bakim dedim fiyatları gördüm vazgeçtim bi tane eti cin 7.50 TL olmuş marketlerin kendi markaları bile pahalılaşmış çokoprens 15 TL kekler 3 4 TL ülkerin kremalı bisküvisi bile 3.50 TL olmuş sizce ne olacak halimiz marketlerin kendi markaları bile pahalı olmuş artık ne yapacağız almak istediğim şeyleri alamadan çıktım çok koydu açıkçası
Moderatör hocalarım siyasetle ilgili bir konu değil yanlış anlamayın
Ne olacak bu market fiyatları
20
●788
- 25-09-2022, 22:13:28Maaşlarada pahalılık uğrasa keşke 👍Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2022, 22:18:24Önceden 20TL ye 2 cips 1 çekirdek 2 sakız 2 çikolata 1 bisküvi 1 dondurma alırdık ahh ahh nerde o eski günler şimdi heryerde kamera var