• 25-09-2022, 10:30:16
    #37
    okumadım kardeş durumumuz yoktu
  • 25-09-2022, 10:58:55
    #38
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen bende sizden nefret ediyorum, zamanında mağdur etmiştiniz beni ki -traderım halen profilinizde. Keşke hikaye yazacak zamanlarda benim işimi vaktimde tamamlasaydınız.
    1 yıl önceydi sanırım iadenizi yaptım ve -trade vermiştiniz. işinizi vaktinde yapamadım insanlık hali.
    iyiki de bunlar yaşandı çünkü sizden sonra ne tür müşterilerle çalışmamam gerektiğini öğrendim(halden anlamayan)
    nefretinize uzaktan devam edebilirsiniz bana bir zararı yok
  • 25-09-2022, 12:21:48
    #39
    Senden nefret edip zengin edelim
  • 25-09-2022, 13:14:43
    #40
    Kurumsal PLUS
  • 25-09-2022, 13:31:50
    #41
    Melih hocam benden nefret etmen için evini bulup zile basıp basıp kaçsam mı.. Telefon numarana çağırılar atıp tam açacakken kapatsam mı bilemedim. Bu ara zengin olma ihtiyacı var içimde
  • 25-09-2022, 13:54:03
    #42
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafam karıştı sanırım A*p'ye oy vericem.
    Ne güzel yorum okuyorduk ya ne oldu konu nasıl buraya geldi
  • 25-09-2022, 13:55:11
    #43
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    Benden Nefret edermisiniz ?
  • 25-09-2022, 14:20:37
    #44
    yeter la kardeş burası wattpad değil
  • 25-09-2022, 16:06:01
    #45
    LeyleklernUcusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter la kardeş burası wattpad değil
    la dostum size gerçekleri anlatıyorum biriniz reklam biriniz wattpad diyor
    reklam diye bağıranlara zaten cevap bile vermeyle uğraşmadım.
    ortada hiçbirşeyin reklamı yok çünkü. onlar beni kafalarına öyle kazıdığı için herşeye reklam demeye şartlanıyorlar.

    wattpad nedir hiç bilmiyorum.
    eğer yazım stilimin sarkastik olması bunu çağrıştırıyorsa onu da bilemem.