Şahsen bende sizden nefret ediyorum, zamanında mağdur etmiştiniz beni ki -traderım halen profilinizde. Keşke hikaye yazacak zamanlarda benim işimi vaktimde tamamlasaydınız.
1 yıl önceydi sanırım iadenizi yaptım ve -trade vermiştiniz. işinizi vaktinde yapamadım insanlık hali.
iyiki de bunlar yaşandı çünkü sizden sonra ne tür müşterilerle çalışmamam gerektiğini öğrendim(halden anlamayan)

nefretinize uzaktan devam edebilirsiniz bana bir zararı yok