daha yaratıcı yalanlar duydum daha önce. bu biraz çocuksu kaldı sanki
He tamam tamam aferin sana ne güzel laflar söyledin sen öyle. Birader yazdım yazdım da anlamadın. Şu forumda genele bir anket yapılsa en irrite olan üye açık ara farkla sen seçileceksin hala semaptik görünmeye mi çalışıyorsun anlamıyorum ki hadi hayırlı akşamlar. Sen git sağdan soldan okuduğun kitap alıntıları ile edebiyat kasıp başka konular açmaya devam et benim o kadar boş vaktim yok ne yazık ki.