ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He tamam tamam aferin sana ne güzel laflar söyledin sen öyle. Birader yazdım yazdım da anlamadın. Şu forumda genele bir anket yapılsa en irrite olan üye açık ara farkla sen seçileceksin hala semaptik görünmeye mi çalışıyorsun anlamıyorum ki hadi hayırlı akşamlar. Sen git sağdan soldan okuduğun kitap alıntıları ile edebiyat kasıp başka konular açmaya devam et benim o kadar boş vaktim yok ne yazık ki.
ahahah noldu sinirlendin mi senn ((: ne güzel örtülü giydirme yapıyordun bir anda eteğindeki tüm taşları döktün